четвртак, 2. октобар 2014.

SENZACIONALNO! Šta (ne) poikloniti drugarci za rođendani

Ovo je trebalo da bude kao posveta, 27. septembar, 29 godina napunila Marina, pa smo ja i Emina kupili neke mackalice, jer je to iznimno iskala slavljenica; lepo je precizirati gostima kakve su ti potrebe.

No, prvobitna verzija bloga je obrisana. Hteo sam da dopustim sebi da lupetam, da dam sebi malo slobode u izrazu i pisaniju. I eto, ostade toga vrlo malo:

1. Mortadelu
2. Salamu
3. Meningitis
4. Haringe
5. Pletikosine unuke reprodukciju Dva jelena
6. Knjigu o Arhimedu
7. Kronju (zabavnog oldskul psihijatra)
8. Knjigu
9. Kontejnersku robu
10. Esenciju buvljaka
11. Seknd hend ...

Ne, ja to ne mogu, to je daleko od duhovitosti, a ja mislio da sam nekad bio dovoljno duhovit, makar za jednu tarzaniju. Ne valja to. Barem za sad. Mada je sasvim dobro, za jedan blic ili dnevne onlajn tabloide.

Нема коментара:

Постави коментар