понедељак, 13. октобар 2014.

a.n.k.s.d.

jeli bre
jel to bio novalis što se roknuo kad više nije hteo da piše pesme
ili je ono bio rable koji je odlučio da pobegne i da više ništa ne napiše
sa svojim ljubavnikom
romantično gej prijateljstvo koje je toliko koštalo evropsku književnost
nebitno
sasvim
previše sam za to mator
mladi autor
mladi kurac moj nedorastao
zadatku i svom pravcu
psiholog, psihoterapeut, go kurac
242 seanse sam spiskao da bih se osećao kao nula
i šta mi preostaje osim da se rokenrolu vratim ja
hvala ti vuco, ti si moj frojd
ti si moj fuko
ti si moj from, adler, jung, pa čak i keli
ali ja mislim da ja kontam kelija
čak mnogo bolje od onih koji su ga čitali zilion puta
a možda je to samo neproverena hipoteza. pa definitivno
koliko puta treba da se na to vraćamo?
master neće da čeka
roršah neće da čeka
sve ostalo može da čeka
a možda me čeka i posao
a vreme ide
ne ide
ide
ne ide
dogovorite se više
iz nepomičnosti devetougla izviru mogućnosti, ne odluke
ko će doneti odluku umesto svih nas

to je tako ne-rokenrol

umukni

ja
JA ću doneti odluku gde idemo dalje, is that clear?

pathetic

dok elaborišem, ne pravim reviziju.
koga ćemo da gurnemo prvo sa mosta.
da li Ludu, da li Filozofa?
da li ćemo Čaudera da tutnemo i od njega napravimo čorbicu?

Ili je red ipak na Rinsvindu da položi najveću žrtvu.
Kako ubiti Rinsvinda?




Нема коментара:

Постави коментар