среда, 27. мај 2015.

Nek sam proklet

Font kažu: normalan.
Detaljno ispregledan članak.
Fruktozom me nahranila
baš u ovonedeljni četvrtak.
Ništa nije podešeno da radi kako valja.
Vrednosni sud donesen olako.
Verujemo samo da nije poništen neslavno.

Čumeći u sokaku Čumićevom kod Čumeta,
čekala je da se očešlja češagijom od češnjaka.
Nek sam proklet ako neću da završim čašu vinjaka
Pelin čutura, Baščaršija, đelem-đelem, brkajlija.
Rekla je.

Samo lutam mahalama kao lav-kabadahija
Još silikona na vratima. Dobra izolacija.
Dah vetra u velosipedima, ministarstva su vatrena paprika
Iz tegle tek izvađena posveta zadnjem predsedavajućem sovjeta.

Gde li leži poslednja nada Sime Šolaje i Spartaka?
Gde li leži prostrta ponuda mira između mene i čvoraka?
Sisama je otvarala cibzare na petama.
Nogama je drmala fotelju dejvidgetama.
E, ludila.

Između tebe i mene je pohovana moždanica
Sijamo skupa kao zvezda Danica
Kad uđe u metro da se nakupuje čarapa
Kefir je najbolji lek protiv krkljanaca
Anatema prosleđena putem komaraca
Barbara je budibogsnama odbrusila barabama.
Nije morala.

Svestranost je logo dži mejl markica.
Uđi unutra i loži se da si u ložama legije stranaca.
Počasti se basnoslovnim banatskim bananama.
Batgraj se bajno bušenim tabanima.
Ne seri više.

Нема коментара:

Постави коментар