петак, 22. мај 2015.

generalni aprdrtrejt br 13

LAKI NAMBR: Evo, u ovoj rubrici obrađujemo šta se sve bitno desilo, šta se obavilo, i šta se obesilo. NIŠTA! Neki ljudi se pokokali međusobno, neki samo svoje lepše, nežnije i nenaoružane polovine, ali šta ćete, takav je život, i to su sad već dnevnopolitička i sociopatološka dešavanja unutar našeg društva. Bitno da je Palmira dospela u posed ISIL-a i da će da lepo zaoru, samo nek Asad propadne, mrzitelj muslimana i svega muslimanskog, ne moš ovih dana tenka da izvedeš na ul... šta sam ja, Pujo Šotka?

IDEMO DALJA: E, sanjam gluposti, sanjam mnogo gluposti. Neki sektaški rituali i neke sveće. Neki lavirinti i neka deca kralja, prinčevi. Biće da sam pod uticajem ,,True Detective''-a, samo bre, baš sam našao da se zalepim za najmračnije pojedinosti. Šta je sa sisama one Aleksandre Dadario, zašto mi se to ne javi u snovima? Slamam tako ogledala, slušam misteriozna kuckanja iz kuhinje, na kraju identifikovah izvor toga. Pauk je ubijao mladu bubašvabu koja je ispuštala te zvukove, valjda tako vrište bubašvabe kad ih paja kolje. Nekako uznemirujuće, ali i umirujuće, Bolje to nego poltergejsti i ostale budalaštine kojima sam pomalo sklon. Mada, hajdmo pošteno, nije to sa poltergejstima tako naivna stvar. Možda su i kemtrejls... nastavak pročitajte na Dnevnoj Dozi Šr Slađane Velkov.

BUNAR: U vašem bunaru danas samo sveža voda, i napevi o vodi i o pivu, i o časti metalostrugarskog rada, oda smaračima što smaraju da smaramo i treba da sviramo nešto zabavno i živahno, a još od 2012. kujemo pakleni plan da sve smorimo i zadavimo najepskijim albumom koji je srpčad i srbin ikada imao prilike da posvedoči i zauzmemo svoje zasluženo mesto na pijedestalu suverenih vladara scene, estrade, i metala, jerbo smo tako ne samo u mogućnosti, nego i u apsolutnom moranju. Ubi nas neizvesnos'.

SVI POSO IMAU: Da kucamo u drvo, još samo ja ne, ni moja majka, ali prvo buraza da zaposlimo, i ja završim neki Hesings, Hemptembperi i odem lepo u kruac, učlanim se u jedinu pravu opciju na našem političkom nebu na zemlji, i prodajem grožđe kraljica i giros do drugih specijaliteta, a možda od girosa, grožđa, fete napravim četvorougo, ako dodam masline i računar. Ne, to je petougo.
Fore su mi bajate, zaista treba da počnem da kačim klipove iz 2006.

PIŠEM NEKA SRANJA: Umesto da privedem ovu siću što je ostala kraju, ja se zajebavam i završavam neke zamišljene pesme od pamtiveka. Upoznao Milana B Popovića. Valjda će snaga tog genija neuspelih dijeta uspeti da pređe delom i na mene, i da ću i ja uspeti da ubedim 20 izvođača da mi pomognu u snimanju i izdavanju kompilacije pesama pod mojim imenom. Kojih sam ja autor, pardon. Dobra kompilacija btw, našla se i Buna tu, i za više informacija, vrati se na prethodnu rubriku, samo štancujemo kontent, sve ostalo je kurac od ovce.

TAKO SAM U TOKU: Ide na svinjampu razumese Faith No More, i to najnoviji ovaj album, koji je pravi FNM, iskonski, neprskan, kvalitetan jedan uradak. Slušaće se još mnogo. Sutra u Božidarcu Kryn, Wolfram i Rain Delay, i eto mi opet prilike da jedem govna i pišem kao neke recenzije, za zakašnjenjem od plus minus 50 dana. Ja ne umem da pišem, neka je to svima jasno, ali barem posećujem svirke, ponekad, gde sviraju izuzetni bendovi. Moj ukus je prefinjen. Moj ukus je eksluzivan. Možeš okusiti moj ukus.

Koji mi je kurac. Slušaju se novi Dječaci pokatkada na tjubu u zadnje vreme. Vojko je oprao većinom versova. Pogotovo se ističu Plavuša, Brutalna besa, i naravno Bile starke, ali je zato Smeće zaslužilo sasvim novi pijedestal za kralja splitskog repa kakav je Vrućina dr Vojko, odnosno stameniti Andrija Vujović šliht šliht, dogodine sviramo u Karlobagu ili Virovitici. Zoni je otišo u kurac, i to je svima već odavno jasno. Ivo je standardno dobar, i čak u pojedinim momentima vrlo iznad očekivanja. Muzički gledano, album sledi svetske trendove, i vrlo je tako Kanje Vest i šta ti ja znam. Više o tome pročitajte kod nekoga ko zna pisati recenzije, jebem vam ja mater lenju, kliknite bre.

A NEMA LINKA: Istina, istina, ali možete da guglate. Ili da dudlate.

AHAHAHAHAHA: Ne.

Nije smešno. Ovo je vrlo nesrećan jedan apgrejd apdejta mog aparthejda od sveta, i nek vam je prosto.

Нема коментара:

Постави коментар