субота, 28. фебруар 2015.

generalni update vol. 6 (pogrešno naslovljen kao sedmi)

BUNA: Mes' dana bez probe, Vuja bolestan, Došen umače po Hrvatskama, pa nas nema, gitare se oladile, a već otpolilo, Vučina se vratio iz Islamabada, sad smo barem na okupu, manje-više Teheran. I dalje smo na istom kao i pre mesec dana, Brljantin će izgleda načisto da izlapi.

TULA: Teši me to što Mejnard objavljuje da nije još počeo ni tekstove da piše, tako da, barem je ljudski faktor u pitanju kad je reč o novom albumu Tool-a. Kao nešto rokaju, jedu govna, ali ne zameram, ili ko sam ja da kamenujem ovako grešan njih grešne. Perfekcionizam je to, prokrastinacija je samo govor mržnje za perfekcioniste poput nas, da.

ALI ZATO: U maju definitivno novi FNM, Sol Invictus, i nadam se da će Paton ponovo da nam peva, ali jednu od ovih klupskih svirki, to bi bilo predobro. Mada, nismo mi Amerika, i prevelika smo govna za takvu počast. Nek dođu na nedelju dana. Kao Faith No More, Mr. Bungle, Fantomas (pa makar samo svirali Directors Cut), Tomahawk, i ovaj novi Nilsov projekatbend koji je nastao pro rasformiravanju Sleepytime-a. Halal bi to bilo divno, ne?

DJEČACI: Da pomenem, ovako bez reda da je bilo super videti Vojka, Zonija i Iva drugi put na istom mestu. Em su bili bolji, em je tonac bio kršten, em mi nije žao para, zaista. Mislim, žao mi je para datih na Badvajzer, ali jebeš ga, buržoaska govna su to, i hipsterski novčanici... ili obrnuto. Uglavnom, isvodničiše ga, jebaše mu kevu, Zoni je kanda i nešto čvoknuo, a Ivo i Vrućina su bili malko indisponirani, možda njih čeka pičetina tek u Splitu rodnom. A tamo je upravo otišao E-play. Super što smo stigli i njih čuti, bilo je solidnjak, Maja i Danilo i ovaj treći čovek za bubnjem, i bek vokalčica razvalili.

E ONO: Prokrastinacija je majka mene i tebe, i dobro je da je tako. Jer, o čemu bih ja pričao da još moram da napišem rad, rezime i još jedan rad. I da se uverim da mogu da pišem. Pomilki me mišem. Defiintivno, moram da se dekontaminiram. Nedeljom kod općine, četrisrednjoškolkesjele.nosebilestaaarke itipkajunamobitele. uđen u trisedmu

DOSTA BRE: Jašta, odustao sam od forme ovih apdejtova, ko jebe formu, bitan je sadržaj, i tako mi lepo mirišeš, a i brus ti je lep. Čak je i lepši od osećaja kad se najedeš najboljeg šiša na svetu prekoputa Ušća. Ili smo samo bili dovoljno gladni.
 Ma, šiš je fantastičan. A ja ni ne znam koji je ovo apdejt po redu. Sedmi, ne?

E VIDIŠ: Za nedelju dana stiže Crowbar... i jebeš sad to, nije to na redu...

SOA: O NAPOKON ZAVRŠISMO; BEZ DA TI KVARIM UGOĐAJ ČITAOČE SERIJU SU USRALI ČETIRI SEZONE PRE KRAJA, JEBALA VAS TARA, I ĆEMA VILJUŠKOM ZAHRĐALOM, I ĐEKS DUPETOM OD STO MINUTA, I ĐUSOV RAZJEBAN ČMAR I SVI SKUPA. JEDINO MI ŽAO BOBIJA, ON JE BIO SUPER, NAJBOLJA BRADA I NAJVEĆA KARA, A JOŠ JE I ELVIS. A ANZER JE VALJDA BIO U TERMINALNOJ FAZI RAKA JOŠ PRE TRI MILENIJA, DOBRO DA STE SE SETILI DA GA UPOKOJITE DJĐESKOVOM PUCOM, IAKO JE DŽĐEKS UVEK BIO U FAYZONU PICCE A NE PUCE AL JEBIGA, OVO JE BIO POSEBAN SLUČAJ PORODIČNIH RAYMIRICA I NESPOSOB... JA VIŠE NE ZNAM, JA NE ZNAM ŠTA PIŠEM.... TU KIP THINGZ ŠHORT, SAfTERU, MANJE SE SATIRI OD JEBANJA DROGOM U DUPE I JEBI SE I TI I TVOJE POIMANJE UMETNIČKOG ZAVRŠETKA FILMA, KAKVE NEOČIGLEDNOSTI I EVHARISTIJE.

Dobro, nisam toliko ljut, bilo je par iskupljujućih momenata. u poslednjih par epizoda, ali pokušaji dubine i umetničkog pristupa su toliko kičasti da nemam reči. Na kraju krajeva, bila je to jedna priča napisana i snimljena za tačno određenu publiku, bajkere, rokere, white trash ribe što se pale na majčinstvo i kriminal, pasionirane ljubitelje tetovaža, motora, oružja, brze vožnje i tome slično. Sve legitimno, ali na kraju traljavo urađeno. Daleko od Sopranovih u bajkerskim cipelama.

I DANAS: Obišli Tegla bar, pili neka ceđena govanca, bilo ugodno, mada gužva, ali ugodno sve u svemu, i ne toliko skupo. Super koncept, s obzirom da sam Ajvarolog, ali ništa od turšije nema na meniju. Sramota, i strahota. Ali dobro, prošetasmo se po Vračaru, okružismo krug osamdeset trojke... ne, još sam i Ušće preživeo, haha! I sa dve dukserice pride! Pogledajte moj vlog, ha, nemam vlog, zajebo sam vas, haha. Lol. ne. glupo.






Нема коментара:

Постави коментар