петак, 13. фебруар 2015.

Feta sir u šlafroku od apscise

Ko li čita blogove moje, postove moje
Kada Zakerberga nema tu
Pod lažnim imemom sam, uvek bio
Jer tako jedino zvuči kako valja
Na krilima gugl trenslejta povedi me
Na pučinu interneta
Ja sam lagan kao salveta
I pišem isprazne statuse
Kalorijske vrednosti
Kao feta


Izuzetnost me krasi
Opusteli krajolici, letipasi
Ili su to pak ,,letipsi''
Opiši stanje u svojoj psisi



Ispod lovorika vrebaju krivci
Nisam gledao još Whiplash
Ali pada mi na pamet to
Nema takvog štetočine kao ,,Dobro je, dobro''


Dobro sačinjeno:
Pravilno rečeno:
Izuzetno:
Uvek mora više:
Dvotačka: jebala te dvotačka.



Glavolomke i dikobrazi
Sutre, kame, i Minski putokazi
I ja opet pišem o tome kako suncokreti
Kreteni su
Što kreću se
U tami mirujući
Crna lica skrivajući
A na stolu završavaju
I svuda po kući.
Ko će li ih u đubravnik skupiti?


Po čelu se lupiti
Gde su ti upiti
I čemu sve
Prazne sendviče
Mrvi
Zdravko Čolić u srči i krvi.
Jebeno je

Нема коментара:

Постави коментар