недеља, 27. март 2016.

Апдејт број ništa KEČ 33

E, tako, tako, što bi rekli jedno veliko 00000 000 00000 0 0 0 0000.

Preterujem u gledanju Otvorenih vrata.
Jedem sendviče od super hleba, ali ne pravim ni ribu, ni pitu, niti bilo šta.
Ne pišem master, iako imam sve što mi je potrebno.
Preterujem u gledanju Tvin Piksa. Mada, lažem, nije to preterivanje.
Igram neka sranja na telefonu po ceo dan, to mi uopšte nije potrebno.
Sonja je zaglavila neki crevni virus ili je u pitanju samo mesečna slabost, nismo ustvrdili.
Čitala mi je šta pišu polaznici i krstio sam se i levom i desnom, ali nema veze. Da ne otkrivamo.
Apsolutni hit mi je kad krenu da viču ,,ko je buba ta'' kad dođe ujka Toma, krene Bata, pa Cakana, pa svi redom. Hahaha hahaha.
Apsolutno počinjem da bivam alergičan na kojekakve komentare klinčadije po jutjubu. Postali smo kulturalna praistorija, danas svaki srednjoškolac majnkrafter ima 10 puta više pregleda od nas. Buna čeka album. Buna je izduvala što se spota tiče, nekome se i sviđa, ali većini ništa nije jasno/nije stalo. Buna jedva i da ima probe.
Niko me nije zvao na kafu barem 4 meseca. To je interesantno. Lažem, neko me je zvao na pivo kad je pala prohibicija. Ali kad već nisam pio sto godina posle deset, neću ni sada. Drugog aprila Brigand, Grate i Wolfram u Božidarcu, idem da se socijalizujem, pa da imam neke prijatelje makar među muzičarima.
Ajd, jebeš to. Mačke su sve okej, Trouglicu smo odlučili da proglasimo za Dvouglicu, čak i kada balansira na najtanjoj grančici breze ispred braon bloka. Žućko je živ, i relaksira se u prašini svoga rejona. Videli smo i Žujku i Taksicu i Dogicu i Crnog, i sve žive, pozdravili i jedno triput u prolasku i odlasku i dolasku, i kada sam išao po kekse, i kada sam išao po grisine i čokoladu. Sve u svemu, nisam kupio krompir. Sonja će kupiti krompir. Ako ga ja sutra ne kupim. Valjda će sve biti dobro. Valjda ću i master da upišem. Bojana Maljević je grozna glumica. Klinci se ne bi skidali sa nje, čitam u komentarima. Dobro, valjda je to jedino bitno, i to da ju je jedan od scenarista oženio. A sve na svojim plećima tu manje-više nosi taj tandem Trivalić-Gutović-Jović-Đuričko-Marković-Diklić, sam samcit.
A i Sonju nervira nešto Tvin Piks, i svaki čas me pita, ,,ko je ovo'', jer u tom momentu istorijskome, svi nosahu slične frizure i furahu sličnije i kao jaje jajetu odevanija.

Нема коментара:

Постави коментар