четвртак, 25. септембар 2014.

Neću Kusur Oću Žvake

Topolska osamnaest, ja ne želim da sanjam, ja ne želim da spavam, ako deo sna nismo digni ruku, ma digni obadve, on te čeka, on te uvek čeka, pod čaršavom (?) jedna njuška meka, čeka kreka, my anaconda WHAT my anaconda WHAT D A   FUCK i tako... jedared jedared jedared, divlje patke divlje patke divlje patke ... CITIRANJE DOMAĆIH FILMOVA I KLIPOVA NE SMATRAM ZA HUMOR ali citiranje Family guya i američke kulture je sasvim okej, jer je to samo po sebi bolje, jer je zapadno i napredno i američko. zvučim ko šešelj jadranka aahah smeje se ko neki gej ova tastatura ja se ne smejem, meni su usta prikovana kovanicom od trista dolara sterlinga i četiri maloazijske funte. ne veruejm o uinterpunkciju ni u znak pitanja pardon padeeže. nosite se, ovog minjuta. da ja sam onaj mali iz Spinuta, što je onu ženu zakla u Lovrincu, jel to kao vojko, ili kao ivo ivo sivo. jako glupo. slušam Dječake, to je demode, repuju o tome kako cure u spitu jedino nose bele starke, i neke s last fm a hrvatske pankere Neću Kusur Oću Žvake (treba obratno to) i Cherkezi United koji su mi već neko vreme frendići na majspejsu (jel meni ili buni). greota to ne čekirati, kvalitetno ono baš sam našo sa dvajs sedam počinjati da podržavam scenu u koju nevoooo sad opet degrediram na nivo koji nije dezorganizovan i randomastičan. hmmmm mastazija, žene s lažnim sisama nakačenim preko malenih grudiju i futanari fetišizam japanaca i ostalih japanofila, mada bih ja voleo ponekad da budem žena kurata, da ostvarim svoej davne lezbijske fantazije u svlačionama HogvorCa i pipi duge čarape (šta) a dobro mi ide puštanje sisa, još sam i bradat, jelte jebo končitu, prokleta nek je austrija cela, ja ću biti sledeća evrovizijska pobednica, pevam i paradiram, a pare dobijam iz PIO fonda preko fondacije za mlade talente, sad sam veteran mladalaštva i vadičepa iz klonje ooooo idi u kurac mozgu i ti sas svime što si prožet ćuftama nedoslednosti opstajastvenosti moje i tvojevstva drugosti što se upalačinka i oraspoloži neobuhvatne....eeeeea kako li nam je samo poropala ona sarma od zelja a tako sm ose trudili da je ispadnemo dobro i da bude jestiva barem do petka a sad je petak i ja neć u funkcionirat sutra jer sam se suviše zapekao za tastaturu.PRizanajem to me je zateklo, otišao sam u ćorsokak svih alternativa i sad se vraćam da si odsiječem nadraženo spolovilo i na tom mistu posadim krasan krastavac mira zelenog koji će svima da svira pjesmu ljubavnu što razgali srce pastira kad hoće zaskočit ovčicu, i hajdno svi zajedno: TOPOLSKA OSAMNAJST SOBA UŽEGLIH ORMARA TU NEŠA GALIJA KUPUS U KACI RASTVARA TOPOLSKA OSAMNR%TTT NA VRATIMA PIŠE EEE RIMA NIJE KLIŠE ALI REFREN SIŠEEE... PoOOOKAŽI MIII GDE OOOOOO ČOBAN OVCE ŠIŠA A USKORO ĆE muzikadabudetiša

MOŠA!  A USKORO ĆE I TEBE DA POKRIJE POD ĆEBE. TOPLA ĆEBAD NARODE SVI SADA ODMA DOĐITE POD MOJE TOPLO ĆEBE. ĆEBEO"="= Hej nije tako loše vratilo mi se osećanje čula nasumičstva, sad me samo leđa bole, od volujske kože i jarčevog ždrela, a ćoroskope ko jebe, idem u mornare jedriličare da lovim pod plodovima morskih breskvi i gonoreja, tu je aleja velikana kojoj nema mana, uvek sveže parcele se dele kod Mrčajevaca i prskaju se protiv septičkih antisemita koji jezde u pravcu suprotnom onom kome si namerio da ostaviš miris musake i pohovanog pilećeg esa. mesa, es je nota solmizacije ali one malo drugojačije i visočije određene imperfekcijom imperfekta subjekta podvrgnutom očinskom ljubavlju tokom zubobolje vrlo akutne.  a ona prođe i dođe novi tekst VAN GOGENA što juri svoje uši jer mu leži na duši 13000 uniformisanih kaplara Koče Kapetana efendije iz Gastronomskog priručnika za gluvoneme, što se oblače u prvom maju pirot, reče saopštenje. Jerevane, Jerevane, čudna varoši kleta, uskoro će u tebe doći jedan vajan atleta, a ime mu je Kustos Muzeja za Savremene Jatagane, kako ga je krstila Paraskeva iz Toskane, dobra jedna teta.

Нема коментара:

Постави коментар