четвртак, 25. септембар 2014.

Falafil shawarma s šmekom voćnog piva

Shawarma, giros i kebab izgleda su ista stvar.
Ko bi rekao.
U nedelju smo jeli kod Libanaca. Jako lepo.
Meni je to bolje od girosa. Čak mi se više dopalo i od falafela.
Tanko testo, bez kvasca, lepi prilozi, i ne onoliko otrovno slano, kao što ga sole ovi naši ,,Grci''.

Posle jedva našli ,,Samo pivo'', lokal što služi skupa inostrana piva. Dobro, ne toliko skupa, ali retka u pičku materinu kod nas. Plus imaju neka domaća indie hipsterska piva na točenje. Jako lepo. Sonja uzela ,,La chouffe'', ja uzeo neko škotsko Punk pivo, jebem li ga, mrzi me da guglam kako se zove. Ali ono je predivna, preeeedivna aroma. Ima voćni šmek, a nije slatko, nije voćno pivo. Ali ostavlja taj divan miris ječma sa primesom nečeg slatkastog, kao mango, ili breskva.

I još te pukne kao da si popio dva, tako da su to bile pošteno potrošene pare.

Nego, o čemu to ja uopšte...

...a da... uskoro slike. Ili možda ne.

Нема коментара:

Постави коментар