уторак, 29. април 2014.

Preveliki zalogaj

Ja te gađam frazama
I pogodim u čelo
Svoje delo, i moju ulogu u njemu
Laž pesme je pesništvo
Laž moja je rečitost
Ja te pogodim u oko
I bacim se u nesvesno
I zauvek zamandalim vratima
Promaju u ušima
Ja sam lažna nauka
Ja sam promašen sadržaj

Profesionalna uloga
Sve me tako pogađa
Ja imam 300 dinara
Duga da vratim dušama
Služio sam vojskama
Svojih niskih pobuda
Svakog dana dva sata
Zabavnoga programa

Ja sam krajnje ležerna
Hiperkombinacija
Različitih diskursa
Svojeglavih uzusa
Ja sam mala taština
Torba puna govana
Laž moja rečita
Brlog prepun vrisaka
Neiskrenih stisaka

Moja je promena
Preveliki zalogaj
Mutna voda
Som je mutav
Mutim po stalažama

Nekad bilo smešno je
Sada sve je kršenje
Ustaljenih pravila
Odbaci me

Нема коментара:

Постави коментар