уторак, 24. март 2015.

Ne znam okle' mi ovo pade na pamet, ali čemu blog inače služi

Sklonost odlaganju, iliti tako stručno i opštenarodno prihvaćeno sad - prokrastinacija, stvar je na koju će se skoro svako, gotovo po pravilu, požaliti. Ili će tek napomenuti, kao svoju usputnu brigu. Sećam se, tako, mali sam bio, uočio sam vrlo rano da kad ljude pitaš da ti izdvoje neku svoju veliku (ili barem najuočljiviju) manu, da često kažu: ,,tvrdoglavost''. Ma, gotovo dve trećine bi poseglo za time, bez mnogo razmišljanja. Dugo nisam čuo tu reč. Izgleda da sam je i sam donekle zamenio ,,hostilnošću''. Sad, kakve veze između prokrastinacije i tvrdoglavosti uopšte može biti? Verovatno nekakve, možda baš i direktne. Ali, samo sam želeo toliko da napomenem, vidim tu jednu sličnost, spremnost da ljudi na sebe nalepe takvu jednu etiketu i ne razmišljaju mnogo o tome. Feler koji nije feler, nego je, jel' te manja, nelagodna specifičnost, iza koje se često krije stav ,,taki sam kaki sam'', ,,ne mogu da se menjam'', i ,,to mi je u genima''.

Нема коментара:

Постави коментар