среда, 11. март 2015.

eklektika apokaliptika

Treba mi ideja
Koji dokumentarac
Sada da gledam
A nema, nema, nema meni spasa

Razmišljao je. Dok se vlažno nebesko dno plavilo vulkanskim grohotom.
Dolina trotački mnogih.

...
Ni BiBiSi ni eNDži
Nemaju to što mi duša ište
Dokumentarcima da dokolicu popunim

Dadaizam proždire svoju decu.

Čak više ni na RTS ne ide Bouns
Da vidim čime se bave Anđa i Hočkins
Jebo But Koštanu u dupe dobili dete
Jebem ti državu

Veče skandalozne poezije očiglednog.

Kad grozno postane prihvatljivo
Henri Tjudor stupa na scenu
A Vučić III umire u trenu
Hrabro se baveć rejtinzima

Ili je to samo povratak u gulag
Soljženicin, bolje da je pisao o gulašima.

I valjam se valjam kao talas, da bih samo iskapio
Još jedan dan na izust, da se ošamarim ne mogu

Da radim makar neku jogu, pa da kažem da sam se osakatio
Za onaj višak vremena, amputirao sekundaru, ostavio minute da landaraju.

U etru, svi smo jednaki, u etru
Obitavaju jebivetri koji stavljaju
Smisao na počinak, za tragediju, i tragaju
Za potonjim suvislim zaključkom
Ovog gluvonemog filma
Što se zove Žitorađa.
Režirao ga Mađar.

Okreči podrum iznutricama
Zlikovaca koji su pokušali da ti nadenu
Lažni epitet beznadežnog slučaja
Ja se okrećem u grobu vaših utroba.

Нема коментара:

Постави коментар