среда, 28. јануар 2015.

generalni update vol. 4

ZDRAVLJE: Jebote, ovo ko horoskop, samo retrogradno. Pa, uspeo sam da se dobrano sjebem sedenjem pred kompom vazdan, izgleda da mi je od tog besciljnog sedenja počeo da stradava vaskularni sistem leve noge, zašto baš leve, to nije najjasnije, ali je sasvim jasno da sam rođen bangav i sa jednom Ahilovom tetivom ukrivo. Nisam proveravao koja je u pitanju, barem mi tako keva kaže. I keva je imala razloga da se još jednom nađe u ulozi majke malog deteta dok sam ja bolno cupkao po urgentnom, pa po Euromedici i trpeo podmazivanja dlakavog specijaliste u penziji. Mnogo bilo prijatnije kod doktorki u ponedeljak. Šta mi je sve trebalo da ne izvadim zdravstveno na vreme, odaberem doktora i prebacim karton. Haha, da. Ali dobro, hvala Bogu, Sonja i majka mi sve sredili i sad sam skoro ki nov, mogu da visim u Simi Miloševiću (dom zdravlja na Brdu, prim.prev.) do mile i drage volje, i da mi prepisuju lekove, barem do 23.1.2016. (kako to samo gordo zvuči, hwat)

BUNA: Jerbo sam se preko noći transformisao u jednonogo stvorenje ili Vuka Karadžića, Bunaši moraše da još jednom nastupe kao četvorka, prvi put sam ja bio izostavljen, i na osnovu fotki, utisaka i snimaka - no harm done! Jako ponosan na momčad bunašku, što su izvojevali pobedu sa isključenjem, i svojski podelili vreme-prostor sa Šarksima i Brigandom.

SYRIZA: Jašta, od silnog bola u nozi mi se nije preporučivalo da idem i da uživam u punoj meri u prepucavanju između vulinoida, vulvoida, neoliberalnih fanatika, zlatnozorica, borkostefanovićoakisa, i sličnih pojava. Uglavnom, znam da je to jedan nerealan zahtev, bolje rečeno, zla jedna mala želja, ali nek pobeda braće komunjara bude uvod u ozdravljenje celog Balkana, potom i Evrope. Biće bre ovo jedan napredan kontinent, a Ayn Rand može i dalje da prdi sebi u čašu u grobu svom egocentričnom.

SARME: Zaboravih da pomenem da još uvek nisam otkrio uzrok svog iznenadnog obeznoženja, od koga se oporavljam trenutno. Tromba nema (da, bio je i on u igri), ali izgleda su injekcije i poluminutne posete medicinskih sestara urodile plodom. Naime, oboljevanje je nastupilo pošto sam pojeo celu porciju od jedno desetak baba Tomkinih sarmi (sarama?) koje su bile, kao što i dolikuje, jako slane, i jako ljute, ali pre svega slane. Jako. Sad, šta je doprinelo da mi se zapečati vena, ne znam. Doktor u urgentnom, u svom dvosekundnom pregledu, uspeo je samo da me otera u pičku materinu i na ultrazvuk u ponedeljak. A noga boli dobrano, a ja ne mogu da nabavim fraksiparin. Dva dana kevine histerije potencijalno. Na kraju, ko što rekoh, sve se završilo korektno, iako i dalje hodam sa poluzgrčenom nogom, ali to više nije ona poza kao da se spremam da zaigram čoček.

FAX: Extra napredujem i extremno se raduem. X na stranu, mrzim kad ljudi umesto ,,ks'' pišu x, jebem vas lenje. Fakultetske vode mutim bez potrebe, u februaru mi se sprema žurka. Roršahove mrlje su i dalje zamrljane, a ja sam i dalje ja. Ultimatumi i rokovi dolaze. Ja sam kao neka Grčka. Zarobljen u lažnim dilemama i ćorsokacima iz kojih je realno, vrlo lako izvući se. Koji mi je kurac?

DIJETE I ZDRAVLJE: Ček bre, jel moram u ovom apdejtu (updatetu-detetu) toliko da ponavljam slične rubrike. Jebiga, zdedio sam se preko noći, i shvatio kako je to kad si spor i svi čekaju na tebe da se uguraš u bus ili pređeš pešački. Strašna je starost deco, stoga držite se hrono dijeta i mažite ellu sir na polubeli lebac i malo ajvara na vrh da zamiriše. Uglavnom, plan je da se sa 103 kile spustim na barem 93 do leta. Posle bi i 90 bilo uspeh. 85 idealno. Inače ću da idem na operacije kuka, kolena i čega god za koju godinu. Oklen mi žutilo u krštenici. Ee.



 

Нема коментара:

Постави коментар