четвртак, 3. октобар 2013.

Ljubimac tih skuša

Očaj, gnoj i strah, slomljeni leže potučeni pod
Teretom dokaza, ko trista tegli da se sručilo niz svod
I potopilo sav taj užas, svo nestrpljenje čmeljivo,
Rastitelno, biljno ulje, tako se to kaže na bugarskom.

Napokon razdragan blog može da se iza papira pomoli,
Da antene pruži i izađe iz puževskoga doma,
Beskrajna spirala, u njoj čuči neverni Toma,
Gorka pilula gorušice ga tera da hranu opet posoli.

Zahvaljujući Kafki, Binsvangeru i Zoli,
Danas se hermeneutikom bar privremeno ne bavimo,
Nego gledamo kako spisak da sastavimo,
Reči koje se završavaju na ''suki'' i ''čkavi''.
O kako to samo boli! Gluteuse našega bića.

Samo drži palac nožni u levoj ruci,
 i svežanj novčanica u jabuci,
ili to beše u Opovu, kraj Pančeva,
Sefkerinu? Prvo ide Reva?
Pa svlačenje u kladionici.

Razdragano, i kuražno kurčenje do kurca,
 u vidokrugu mumica i Juca,
Pita se šta radi maca trouglica,
 trokutica,
da li po ulici jurca
di li se ona smuca
ju bre.

Pitam se ja. Taj sam taj
 lirički subjekat.
Zašto ja ne crtam stripeve
 kao Kaća Gaj?
Alat mi je palac
za kopanje nozdrva i slivnika.
Svašta mi on pomogne
Da uviđam i saznam...
Te tako videh svašta
Podno umivaonika.
.
Videh ja na uštap
I čuh vrlo dobro
kako šuška se šuška
Ljut neki brooto.
Započeh češkanje, njuška babuškina,
Sad trbubururška.. šta ili ška?
Postao sam opet deran debeljuškast.
A bio sam ja oduvek ljubitelj tih skuša.
Kao neka zauška Duška Dugouška.
Kupio sam malene kruške danas.
Veličine malo većih pohanih kroketa.
Nimalo stanovite ni muške.
Imao sam peticu kod geografičarke Duške,
Muškarače najgore, što je delila petice oberučke..
Sa nogama na stolu, i burekom sa strane.
Akra je glavni grad Gane
Preslušavao pre mesec dana diskografiju Nirvane.
Heeee.
AjdeboteNe!

Zajebi, previše sam umoran za ovo sada.

Нема коментара:

Постави коментар