понедељак, 6. април 2015.

generalni apdejt br. 9

BUNA: Radi se kreativno, posle Strugara, biće i još jedna nova pesn'. Još samo da smislimo o čemu koji moj. Nije zgoreg pomenuti i da su Stevan i Šendo pobedili, svaki ponaosob, u kvalifikacijama demo festa, i prošli u četvrtfinale! Tako da, barem 2/5 benda doživljava novu mlados', dok mi ostali nemamo šta... Vučina muke muči po advokatima, o tome ne bih dublje zborio, jer je delikatno, i nije za blog. Vuja i ja se borimo da održimo svoje virtuelne identitete, ali je fejsbuk najzad razotkrio svoje pravo lice i krenuo da nam ukida profile, zbog radi ,,lažnog predstavljanja''.  Jebeš internet, ako treba da ideš tamo s ličnom, zdravstvenom, vozačkom, pasošem, JMBG, katastarskim brojem, i venčanim listom... Da, i profil je pao, tako da sada ni Seljko Agro Bunić neće biti odgovarajuće mesto za naš opstanak među 5 hiljada nam pravih, lažnih, polupravih prijatelja, poznanika, drugara, ortaka, fanova, i onih što su nas dodali, a da nisu bacili jedan pišljivi pogled na stranicu. Jebeš to sve, šteta fotografija, ali U NOVE POBEDE!

FAKULTET: Bdijem jednako glupo nad vremenom, i spopadaju me seni, pomisli, demoni, loše pomisli, aždahe, i ja se branim palačinkama, belim lukom i natrulim zubima... jebeno moram da uradim nešto po pitanju ovih polomljenih plombi... Čekaj, nego, da... 10 stranica pišljivih napiši, o Roršahu i kreativnosti (ček... ne kao da si uradio, nego primio k znanju). Završi protokole, to jeste jednostavno, samo ti komplikuješ (ček, treba mi 5 dana za to, ako radim sporo). Master, odmah sada odma'! TO nek  bude 40 stranica teorije, 10 nečeg praktičnog, 2 strane literature, ili 3... ili 5... mala zahvalnica, mašnica. Sva jastva imaju pesmu da ti poju.

JER TI TO MOŽEŠ: Malo automotivacije.

JER TI TO MORAŠ: Sad, automotivacija nije baš konstruktivistički koncept, zapravo je poprilično glup pojam kad malo bolje razmisliš, bolje biti primoran, nego...

DOSTA SRANJA: JAo jebOte

DOSTA PRDENJA U ČABAR: Pa nemam jebeni sifilis, ili gonoreju, ili neko drugo oboljenje pa da se vadim...

DOSTA IDENJA NA NET DA SE PROVERI JER SU L' ISIS PALI POD KURDIMA ILI JE ASAD SJEBO AL NUSRU: Jer, kakve ja veze imam s tim. Sve stoji, kao što i moj master stoji. Koji mi je kurac???

DOSTA JEDENJA NOKTIJU ZA VEČERU: A tako su ukusni, imaju taj aftrtejst kuvanog.

E JEBEM TI BLOG ŠTO NE POMAŽE...

Нема коментара:

Постави коментар