четвртак, 9. април 2015.

apdejt broj deset (10)

DOSLEDNOST: Jepse!

U SUSRET PRAZNICIMA: Već počeli, Sonja ima nedelju dana da se odmori, a ja pet dana da završim u ovom roku makar protokole, a treba stići i u Kikindu na proslavu. Zašto sam sve zakomplikovao beskonačno?

BUNA: Vuja ima ludu ideju, pa se to još dodatno nadograđuje, neću da spojlujem, ali izgleda se opet otiskujemo u vode bezobrazluka i šutiranja u dupe sistema za čije nas prozivanje, onako otvoreno, blago zabole... iliti, baci bananu, stavi ovcu u krevet, nemoj jesti govna sa strane, i čekati da se završi spot koji pitanje kada će videti svetlost dana... kad Nikola ima tinitus, mošmisit kako će to da napreduje, a to je zaposlen čovek. Samo bez pritisaka.

KUNG FU: Šta?

TENIS PROPADE: Jer postoji šansa da se u ovoj maloj sjebanoj zemlji pojavi novi Đokara - jes da je zanemarljiva, ali DAJTE PARE; UPISUJTE DECU; SRBSKI SE REKET SMIRIT NE MOŽE; MAJKO ZAPAŠI SINA PA ŠALJI U MONAKO...

JA PROPADOH: O da, veoma, evo, već osećam kako tanak sloj šperploče podamnom puca, i ja se gubim.

Wo m F+ DV1 PSV: Ovo su ti šifre za Roršah, pa se ti čudi, putniče namerniče.

VIKINZI I OSTALO SERIJSKO GOVANCE: Ogledasmo BCS, i zaista je ostavilo to lep utisak. Prva sezona, bombona, nadam se da će ostatak da bude u istom maniru. Džimi shvatio da ne može da bude svoja suprotnost, pa je odlučio da prigrli ono što radi najbolje, mala ping-pong promena, koja će nas na kraju dovesti do dekonstrukcije i rađanja dobrog starog Sola. Ili novog. Man'te me vremeplova... Svi vole Sola. Biće sitkom. Neće. Dobro.

Vikinge me jedva naterala Sonja da krenem da gledam ovu sezonu, i ne znam jesam li ja baksuz, ali mi užasno smetaju neke pojedinosti, no moram priznati, sve u svemu, jako lepo poboljšanje priče, i isticanje više onih stvari koje su valjane i koje su uspešno radile u prethodne dve sezone, i zbog čega sam odgledao više od jedne epizode. Grozno je to što se scenarista očigledno razume u istoriju, georgafiju, prostornu orijentaciju i kulturološke razlike koliko baba u zviždanje, i to ne bi bilo toliko porazno da se sve to ne prikazuje na kanalu koji pretenduje da se predstavlja kao edukativan (što, odavno, nije, jer: pawn stars, ancient aliens, namerno ostavih to malim slovima...). Očekuješ više, ali priznajem, i dobio sam više - priče na staronordijskom, i anglosaksonskom, što je veliki plus, malo više magije i rada kamere, a manje pseudodubokih razrada likova, malo više prave razrade (eto, Sigi otišla na najbolji način, i nisam se obradovao što je smaračica napustila ekran, nego što je scena bila iskupljujuća, a čak je i Rolo gorko zaplakao i izneo neke svoje boli i patnje, pa sam mogao da napokon kažem da verujem u njega kao lika). Atelstan je isto tako napokon pao Flokiju pod nož, ali i to je nekako savršeno pasovalo. Em' su bozi udovoljeni, 'em je to bila i Božja volja. Dogovor. Lukav plan. Videćemo u kom pravcu stvari idu dalje, ali podignut kvalitet barem za dva stepena desetostepene skale. 

Нема коментара:

Постави коментар