среда, 3. децембар 2014.

Zašto sam lud?

Ne bih da ulazim u dubioze. Ionako ima većih eksperata od mene na ovom polju.
Eto, Dali je čak celu knjigu napisao, jel' odatle došlo i meni to kao naslov bloga.
Teško, neću da se pretvaram da znam išta više o umetnosti od bilo koga. Jes da kao nešto crtam, ranije više, danas manje, katkad, ali se zaista nikad nisam podrobnije bavio istorijom likovne umetnosti. Ne da me nije zanimala, već mi nije prestavljalo preterano zadovoljstvo. Možda sam ipak ja biće primenjen...(izgubljen deo teksta - N.N.)... na odlaganju velikih količina separatnih modela stvarčuga otvor... (još beslovesnog trabunjanja u dužini 27 paragrafa).
Uglavnom dolazimo do srži svega, a to je to pitanje  -  zašto sam lud?

Moramo uvažiti činjenicu da za to ne postoje nikakvi trajni razlozi i uzroci. Samo trenutne, budalaste odluke i načini da se popuni vreme. Kao što je npr. ovo.

FAKIN KUKI KLIKR TUK MAJ LAJF AUEJ! je samo jedan patetičan izgovor da se kaže ,,ETO! Imam OCD (OKP, prim.aut)...

Ili ovo:

PHAGS

Нема коментара:

Постави коментар