уторак, 16. децембар 2014.

Svi ti koncerti, sve te gaže i đirovi

Gledam slike sa koncerta godine.
Razmišljam kako nikad nećemo svirati tamo.
Jer bolje da ne zamišljam da ćemo ikada svirati tamo.
Među svim tim velikim imenima i bendovima.
Mi smo bendić, projekat, garažni aranžman.
Instrumenti su nam davno potrošeni. Samo
znamo da povremeno jedemo govna
kako spot završavamo i album snimamo.

Gledam slike, evo nastupa SARS.
Preskačem. Vraćam se na nešto ranije.
Hornsman Kojote i bend mu sastav.
Nastupa i Cane, al' van Brejkersa,
zovu se Škrtice i šta ti ja znam...
Gledam slike, gube se klinke.
Upiru prste. Klinci glume bolesnike.
Vonj matorih alkosa davno izlapeo odatle.
Puno šminke.
Gledam slike. Bed kopiji opet.
Nigde palestinke, možda ne gledam dovoljno dobro.
Marčelo. Nensi. Super telo. Ozbiljan sam.
Zaista volim velike žene.
Nije da ne volim i one manje.

Zaista mi je u glavi takvo stanje. Paprikaš mućkalica.
Goblini. Od skora volim Gobline. Neću da se pravim da sam daj hard fan.
Nisu mi obeležili izlaske u KST i taj rad.
Te brije. Golub je car. Čak smo i dobili nešto pride kad smo svirali prvi put u Šapcu.
U Šabac na vašar... Ha, pitam se šta radi glu. Nego, da skratim digresiju.
Goblini su super. Pank nije moj fah, ali oni su uspeli da ga izuju.
Nekada andergraund bend, cenjen kod negdašnjih urbanih klinaca.
Danas obavezno štivo klinaca pankera. Koliko samo pominjem klince, nije normalno.
Šteta što nismo deo te priče. Šteta što sam previše mator da umrem mlad (Mašinko).
Idemo sad, napred u nove pobede. U proteste, prosvjede.
Ne gledaju mi se više slike.
Spava mi se i piše.
O decembarskim žučnim rvenjima sa sobom.

A svirasmo i mi, ne rekoh ti.
Samo da spomenem, 119 duša bilo je.
Da isprati nas, Njanjin bend i Brigand.
Pomalo sam ponosan što sam ostavio luk beli da visi na bini dok su snimali spektakl.
Najbolja grupa pre (jer svakako predgrupa nisu, veći su od te odrednice).

Pančevo... to ćemo tek da vidimo.

Jebote, hoću li prestati da pišem stihove.
Evo ti linka do snimka nastupa bande razbojničke.
Ja idem dalje.
Da serem ko Đule po mom blogu.
O kiflama i jogurtu.
Da me blam ubije.
Pa pa.




Нема коментара:

Постави коментар