петак, 9. мај 2014.

gost

Niotkuda, pojavio joj se na ruci puž golać, na nadlanici, kod palca. Dobro, nije baš ex nihilo, biće da je to bio nezvani gost iz mladog luka, koga smo imali prilike da jedemo tokom večere. Malo stvorenje, mrka spodobica, ostavio sam ga sa jednom grančicom luka na simsu, nadam se da je našao svoj put dalje... gde god. Nego, nisam neki jungijanac, niti kakav tumač simbola sa one strane verovatnog... ali možda je nekom, ili barem meni jasno zašto sam bio ponukan da proverim još jednom nije li sa pužem povezano kakvo dublje kulturološko, etnološko, mistično značenje, šta god. I eto snejlijena, ekspliciranog, baš onako kako mi je i došao, lepo je to neko opisao. Mislio sam u jednom trenutku da ga odbacim kao beskorisnog, ali sad sam uveren da spontanije i ,,autentičnije'' nastalog jastva od ovog. Čitaj, Ikikide, ruke ti se pozlatile, kad već ne umeš da pišeš.

Нема коментара:

Постави коментар