понедељак, 27. јануар 2014.

Šta će se zbiti 0.02

Zbiće se u redovima, jedan po jedan, dva po dva, tri po tri, u četvorouglove i jednakokrake trouglove, postrance i spreda, i dijagonalno, u sedam kolona, visoki i niski, i dežmenkasto-odmorni, oni sa, i oni bez fusnota i opomena, svakako ne dolaze u obzir oni bez krsnog imena, i oni koji su mrsili na slavi posnoj, a nisu doneli domaćinu kakvu satisfakciju i gratifikaciju. Nisam siguran da li je ovo moglo zvučati gluplje, ali sam se potrudio.

14. marta nastup krasnih momaka. Potpuno me oduševiše Ajkule Zmije i Avioni, još veća čast s njima biće deliti binu, i još veće zadovoljstvo prepraviti ovu polusmislenu rečenicu meni biće.

Dakle, izignoriši i zapiši sebi u tefter, dokoni nasumični čitaoče: ,,Moram biti i prisustvovati, pijan ili trezan, priseban ili drogiran, uljudan ili potpuna seljačina da sam - četrnaestog marta, ne februara, nego marta - zajednički koncert bendova Brigand, Sharks,Snakes&Planes i Seljačke Bune, u Božidarcu''. Ako ne dođem, neka me proguta ponor pakla i sagori vatra groma, kano klisurine''.

Za kraj, sisurine? Ne, ali potpuna pobeda.


Potpuna!

A Olandova ljubavnica u Srbiji uživa u rakiji, pojma nema.

Нема коментара:

Постави коментар