понедељак, 27. јануар 2014.

and then suddenly / neki nasumičan ažur-abažur (jeR apdejtovi su za p*ičke)

I shvatiš iznenada. Ne možeš podeliti ništa s njima, oni su miljama ispred.
U pravcu koji te nikada posebno nije interesovao. Ništa te nije interesovalo.
Nekad bi lamentirao nad time, sada samo konstatuješ. Zaista.
Konjska mast, je li ona gušća od kokosovog ulja? Kokosovo ulje je skoro pa lepljivo i belo kada je u tegli. Smešno, pravio sam jednom sutlijaš od toga. Pusti da prođe, pusti da prođe. Prošlo je odavno, o čemu sam uopšte i pričao?
Da, mrzi me slike da stavljam na blog, pa se pravim da nije važno, nije. A svaka rečenica je jebačka, kao inserti iz hipsterskih filmova, pa onako, da se na tumblr.u sjaje kao kakav krasnopis na zidu. Bokte.

Ne znam. Trenutno gledam Modern family, a u početku sam mislio da je bljuzga, zbog onih dosadnih najava na FOX-u. I napokon nastavili sa Downton-om, i to se nekako uklopilo. Ne znam šta bih ti više od toga rekao za sad.

Nisam uradio šta je bilo potrebno, i šta sam obećao pre tri nedelje, i više. Nisam uradio ono što sam morao za master još uvek. Nisam prijavio šta je trebalo, ali barem su mi napokon uručili diplomu, hard copy i prilog, i upisao za sad dve ocene, prosek mi je 7,5, za početak žešće jadno, ali biće bolje.

Gledajući šta sam zapisao, dođe mi sebi da prišijem jedan bedž, na kome bi pisalo ,,Visi na jelci i kom obojci''. Svejedno, bitno da je tebi smešno. Laku noć.

Нема коментара:

Постави коментар