субота, 6. јун 2015.

Nije mi

Dobro veruj jeli
U narodu uvek samo znano
Da se za sredu opet spremi
Kofer čorbe i nečeg pregrejanog
Kifla puter i sandalovina
Suma sumarum
Pokahontaševine nestašnih buritosa
Sever jug istok zapad pavlović
Evo mast da za slast zapodenemo razgovor
Nije mi

Dobro veruj i oštro prosuđuj
Ćurliktanje petlova što orlovi misle da su
Sekelji gulaš je najbolji od kresta im
Piroge su pune pemikana, valja mu dim
Narod veli, mani se potrošenih postulata
Alabaster i velington je znao koliko košta rata
Evo maska, za ekster stolice unutar
Da zabraviš poslednji vek u šoljici, tata
Nije baš

Dobro da se ovako rano lupeta
Kad je kasno da se leže usled susreta
Sa džinovskom pretnjom veličine kobalta
Ma veličine giganta, kralja svih govana
Težine vazdušnog pritiska od milion kilotona
Posle prdiš u svemiru bez pardona
Glupi gluten mi guši svo to gnušanje
Ja žurim kao prvak na ovo prvo plutanje
Jedi žir kao pravi svirac svoga ansambla
Balast reči koje beležio ti si, bajaga
Nisam ja

Ne nisam ja
Nije mi
Baš

Нема коментара:

Постави коментар